что дают тотемы в dead by daylight

Как использовать тотемы даров (и для чего они нужны)

Новые Тотемы даров Dead By Daylight уже здесь, и фанаты разделились во мнениях о том, как к ним относиться. Вот для чего они нужны и как их использовать.

Тотемы даров — это совершенно новая механика в Мертвый при дневном свете некоторые фанаты ломают голову. Кажется, что в сообществе уже есть небольшой раскол по поводу новых дополнений, но только время покажет, закрепится ли это изменение как хорошее или плохое.

Вот типы тотемов благ, доступных в настоящее время в Мертвый при дневном свете, каждый диапазон и усиление различаются в зависимости от уровня перка.

Хотя это единственные доступные в настоящее время дары, в следующих обновлениях, скорее всего, их будет больше. Пока что кажется, что эти Тотемы Благодеяний добавляют новый уровень сложности ужасающим убийцам, давая выжившим немного облегчения.

Все, что известно о тотемах даров Dead by Daylight

В Мертвый при дневном свете тотемы начинают игру как тупые тотемы. После того, как они найдены, выжившие могут благословить их, превратив их в Тотемы блага, дающие игрокам особые привилегии в пределах своего диапазона действия. Игроки должны помнить, что они могут активировать только один Дар за раз, и убийца может слышать тотемы Блага, если они находятся в пределах досягаемости. Убийцы также могут отменить благословение, если найдут тотем. Они могут быть отличными как для группового, так и для индивидуального геймплея.

Как указывалось ранее, Мертвый при дневном светеБольшая база фанатов, похоже, разделилась по поводу реализации этих Тотемов даров. В то время как некоторые находят большое облегчение в дополнительных преимуществах, которые они предоставляют выжившим, другие видят в них своего рода Deus ex Machina, способного нарушить испытания. Только время покажет, что фанаты в итоге решат озвучить новое дополнение. В любом случае, недавние обновления игры привлекли к ней столь необходимое внимание.

Мертвый при дневном свете доступно на ПК, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, Stadia, Xbox Series X и PlayStation 5.

Источник

Dead By Daylight: как использовать тотемы даров (и для чего они нужны)

что дают тотемы в dead by daylight. Смотреть фото что дают тотемы в dead by daylight. Смотреть картинку что дают тотемы в dead by daylight. Картинка про что дают тотемы в dead by daylight. Фото что дают тотемы в dead by daylight

Новые Тотемы даров Dead By Daylight уже здесь, и поклонники разделились во мнениях о том, как к ним относиться. Вот для чего они нужны и как их использовать.

Тотемы даров — это совершенно новая механика в Dead By Daylight некоторые фанаты ломают голову. Похоже, что в сообществе уже есть небольшой раскол по поводу новых дополнений, но только время покажет, станет ли это изменение хорошим или плохим.

Хотя это единственные доступные в настоящее время дары, в следующих обновлениях, скорее всего, их будет больше. Пока что кажется, что эти тотемы даров добавляют новый уровень сложности ужасающим убийцам, давая выжившим немного облегчения.

Все, что известно о тотемах даров Dead by Daylight

The Dead by Daylight тотемы начинают игру как тупые тотемы. После того, как они найдены, выжившие могут благословить их на то, чтобы они стали Тотемами благ, которые предоставляют определенные льготы игрокам в пределах своего диапазона действия. Игроки должны помнить, что они могут активировать только один Дар за раз, и убийца может слышать тотемы Блага, если они находятся в пределах досягаемости. Убийцы также могут отменить благословение, если найдут тотем. Они могут быть хороши как для группового, так и для одиночного геймплея.

Dead by Daylight доступен на ПК, PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, Stadia, Xbox Series X и PlayStation 5.

Источник

Что дают тотемы в dead by daylight

что дают тотемы в dead by daylight. Смотреть фото что дают тотемы в dead by daylight. Смотреть картинку что дают тотемы в dead by daylight. Картинка про что дают тотемы в dead by daylight. Фото что дают тотемы в dead by daylight

В данной статье я вам расскажу о том, как правильно чистить тотемы и всё остальное про них. Вы меня спросите «А зачем?» А я отвечу, что многие люди толком тотемы чистить не умеют. Но опять же вы наверное меня спросите «Как можно не уметь чистить тотемы?» А я снова отвечу, что многие допускают ошибки или элементарно не думают о последствиях после чистки тотема. Вот так плавно мы и переходим к следующей части статьи.

P.s В этой статье много текста. Те, кто боятся обилия букв и слов, просьба закрыть гайд. Так как здесь будет очень много моей писанины.

Для чего нужны тотемы и что это вообще такое.

Расположение тотемов на карте.

Наверное самое трудное в очистке тотемов, это их нахождение. Наверное многие сталкивались с такой ситуацией, что у убийцы руин, а тотем не можете найти очень долго, из за чего заводите как минимум один ген и умираете. Поэтому я хочу немного помочь с поиском тотемов. Первым делом я скажу, что на карте расположено всего 5 тотемов. И все они находятся на далёком расстоянии друг от друга. То есть, их очень сложно найти рядом с друг другом. Если быть точнее то у всех тотемов по сути одинаковый спавн. За долгое время игры я могу подметить, что 4 тотема находятся в углах карты и 1 где то по середине. Если представить квадрат или прямоугольник, то 4 тотема будет находиться в углах, а один по середине. Но это не значит, что всё так и есть. Обычно карту делят на 5 частей, где их можно найти. как раз таки 4 угла карты и центр.

что дают тотемы в dead by daylight. Смотреть фото что дают тотемы в dead by daylight. Смотреть картинку что дают тотемы в dead by daylight. Картинка про что дают тотемы в dead by daylight. Фото что дают тотемы в dead by daylight

На этой картинке примерно изображено, то, что я пытаюсь объяснить. Есть какая-то карта, а горизонтальная и вертикальная линия делят карту по полам и получается 4 части, где могут располагаться тотемы. А собственно там, где пересекаются линии, это центр карты, где находится последний 5 тотем. И ещё раз напомню, что это просто пример для объяснения. Иногда на практике выходит совершенно не так, как я объяснил. Это просто принцип спавна тотемов. Но вот вам мой совет. Чтобы быстрее находить тотемы, запоминайте места их спавна, так как обычно они спавнятся в тех же местах либо рядом с этим местом. Также можно воспользоваться навыком мелкая дичь, которая упрощает нахождение тотемов и их запоминанием для новичков. И вот мы нашли наконец тотем и он оказался пустым или же проклятым. Что нам делать?

Как правильно чистить тотемы.

Первым делом, нужно спросить себя. А нужно ли чистить этот тотем. А только потом уже принимать решение. Если вы знаете, что у убийцы есть порча руин, то стоит сразу же чистить проклятый тотем, так как эта порча будет сильно мешать чинить генераторы. Если же нет, какого либо индикатора порчи внизу экрана, а проклятый тотем есть, то здесь может быть несколько вариантов. Это Пожирание надежды, охотничий азарт ну или же в самом плохом случае проклятая земля. Не смотря на то, что последний навык даёт уязвимость, нужно чистить эти тотемы в любом случает, так как это может быть совершенно не проклятая земля. А если вам не повезло, и это именно этот навык, то играйте уже по ситуации 🙂 Теперь рассмотрим тот случай, когда вы нашли пустой тотем. Опять же спросите себя. А надо ли мне тратить драгоценное время на чистку тотема, чтобы получить какие то 1к бп? Если вы сказали да, то вы дэбил 🙂 так как я не думаю, что 1к бп стоят 16-ти секунд починки того же генератора. Если же вы хотите подфармить бп в категории храбрости, то делайте это в конце игры, когда гены заведены. Так как вы по сути не теряете время и не фидите катку другим игрокам. Но некоторые скажут. «Но у меня же навык Ненси на хил в шкафу ыыыы» В любом случае никогда не ломайте пустые тотемы без надобности. Например вы нашли сурва и одновременно тотем. Не ломайте тотем, ждите пока вас подлечат, так как вы тратите более 20-ти секунд на хил в шкафу (Ломание тотема + время на хил в шкафу) Дайте другому сурву подлечить вас. Ну а если же у вас нет ни аптечки, ни сурва рядом, то можете смело ломать тотем, но если вы попадётесь с таким же игроком как я, то этот игрок будет вас ненавидеть за то, что ты сломал пустой тотем, так как если будет ноед, то вам придётся искать другие тотемы, а сломанный тотем мог быть ноедом, а тот игрок знал место этого тотема, а остальные нет. Тогда лучшим выходом из этой ситуации будет найти как минимум 3 тотема, а потом уже хилиться за счёт одного, чтобы у вас было больше шансов на нахождение ноеда если он будет. Также некоторые скажут «Так легче же сломать убийце все тотемы и ноед не активируется» У меня к вам вопрос. Легче искать все 5 тотемов по все карте или же просто запомнить их местоположение? Я думаю тут каждый уже себе ответил.

что дают тотемы в dead by daylight. Смотреть фото что дают тотемы в dead by daylight. Смотреть картинку что дают тотемы в dead by daylight. Картинка про что дают тотемы в dead by daylight. Фото что дают тотемы в dead by daylight

Прочитав этот гайд, я надеюсь, что вы стали чуточку опытнее и теперь знаете как правильно чистить тотемы и больше не будете тратить время просто так. В дальнейшем будут ещё гайды, а если вы хотите именно на какую-то отдельную тему, то предлагайте это всё в комментариях. Я постараюсь создать для вас гайд.

Источник

Dead by Daylight Wiki

Totems

Contents

Overview

There are 3 states a Totem can be in: its default state as a Dull Totem, its cursed state as either a Hex or Rekindled Totem, or its blessed state as a Boon Totem.

Upon loading into a Trial, Dead by Daylight’ always spawns 5 Totems throughout the environment, usually hidden against other Props.

Cleansing

Cleansing a Totem will permanently destroy it.
If the Totem was a Hex Totem, doing this will also dispel its Curse.

Blessing

Survivors can walk up to any Dull or Hex Totem and bless it, granted that they have at least one Boon Perk equipped.
This interaction takes 14 seconds to complete for a Dull Totem and 24 seconds to complete for a Hex Totem.

Blessing a Totem will imbue it with the powers of the Boon Perks, and in the case of a Hex Totem, also dispel its Curse.

Rekindling

Cleansing a Rekindled Totem prompts The Entity to remove the remains completely from the environment, making a second rekindling impossible.

Dull Totems

Dull Totems are unlit Totems found in random locations throughout the Trial Grounds.

It takes Survivors 14 seconds to cleanse a Dull Totem.

Hex Totems

Hex Totems are a special kind of Totem, identifiable by the lit candles underneath them.

Cleansing a Hex Totem will reward the Survivor with 1,500 Bloodpoints and dispel its Curse.

Cleansing a Hex Totem will trigger a map-wide sound cue, akin to a strike of thunder.

It takes Survivors 14 seconds to cleanse a Hex Totem.

Boon Totems

Boon Totems are another special kind of Totem, identifiable, and differing from Hex Totems, by a bluish shimmer emanating from the candles underneath them, as well as an audible audio cue whenever someone is within their range ( 24 metres ).

If a Survivor uses any Boon Perk, they can walk up to any Dull or Hex Totem to bless it, simultaneously applying the effects of all of their equipped Boon Perks, attaching them to the Totem.

If a Survivor blesses a Hex Totem, its Curse will be replaced with a Boon.

Killers can snuff out a Boon Totem with a brief interaction, rewarding them with 1,500 Bloodpoints and removing the Blessing.
However, Survivors can re-bless the Totem indefinitely.

Boon Totems cannot be cleansed.

It takes Survivors 14 seconds to bless a Dull Totem and 24 seconds to bless a Hex Totem.

Rekindled Totems

Rekindled Totems work the same as a Hex Totem, with the sole difference that once they are cleansed, The Entity will completely remove the broken remains from the environment, making any further interaction impossible.

Unlockables

Survivor Perks

A Boon that offers comfort amidst the terror.

Press and hold the »Active Ability button» near a Dull or Hex Totem to bless it and create a »»’Boon TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Boon Totem|32px»»’.

Soft chimes ring out within a radius of »’ 24 metres »’.

Survivors inside the »Boon Totem’s» range benefit from the following effects:
* »’ 90 »’/»’ 95 »’/»’ 100 %»’ bonus to all Healing speeds.
* Unlocks the »Self-Care» ability, allowing to self-heal without needing a [[Med-Kit]][[File:IconItems firstAidKit.png|link=Med-Kit|32px]] at »’ 50 % »’ of the normal Healing speed.
** Also benefits from the Healing Speed bonus, boosting the Self-Healing speed to »’ 95 »’/»’ 97.5 »’/»’ 100 %»’.

»You can only bless one Totem at a time.»

»All equipped »’Boon Perks»’ are active on the same »’Boon Totem»»’.

Survivors inside the Boon Totem’s range benefit from the following effects:

You can only bless one Totem at a time.
All equipped Boon Perks are active on the same Boon Totem.

«Try this, it is better than anything you’ll find in a pharmacy.» — Mikaela Reid

A Boon that conceals the truth.

Press and hold the »Active Ability button» near a Dull or Hex Totem to bless it and create a »»’Boon TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Boon Totem|32px»»’.

Soft chimes ring out within a radius of »’ 24 metres »’.

Survivors inside the »Boon Totem’s» range benefit from the following effects:
* Scratch MarksFile:IconHelp scratchMarks.png|link=Scratch Marks|32px are suppressed.
* AurasFile:IconHelp auras.png|link=Auras|32px are hidden from The Killer.
** Both effects linger for »’ 2 »’/»’ 3 »’/»’ 4 seconds»’ after leaving the »Boon Totem’s» range.

»You can only bless one Totem at a time.»

»All equipped »’Boon Perks»’ are active on the same »’Boon Totem»»’.

Survivors inside the Boon Totem’s range benefit from the following effects:

You can only bless one Totem at a time.
All equipped Boon Perks are active on the same Boon Totem.

«Stick to the shadows and cover your tracks.» — Mikaela Reid

There is an intrinsic energy in you that sees beyond your vision.

Whenever you cleanse a TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Totem|32px, »Clairvoyance» activates:
* When empty-handed, press and hold the »Active Ability button» to unlock your full Aura-reading potential, allowing you to see the AurasFile:IconHelp auras.png|link=Auras|32px of the Exit Gate SwitchesFile:IconHelp exitGates.png|link=Exit Gate Switches|32px, GeneratorsFile:IconHelpLoading generators.png|link=Generators|32px, HooksFile:IconHelpLoading hook.png|link=Hooks|32px, ChestsFile:IconHelp chests.png|link=Chests|32px, and the HatchFile:IconHelp hatch.png|link=Hatch|32px within »’ 64 metres »’ for »’ 8 »’/»’ 9 »’/»’ 10 seconds»’.

«Does anyone else see that? Just me?» — Mikaela Reid

You know how to withstand an enemy stronger than you, and it starts with hunting down and knocking out their support.

You cleanse TotemsFile:IconHelpLoading totem.png|link=Totems|32px »’ 20 % »’ faster.
* Gain another, stack-able »’ 20 % »’ Cleansing Speed bonus per cleansed Totem.
* After cleansing a Totem, the AuraFile:IconHelp auras.png|link=Aura|32px of the Totem farthest from you is revealed to you for »’ 2 »’/»’ 3 »’/»’ 4 seconds»’.

«I don’t mind a little detective work.» — Jill Valentine

Unlocks potential in your Aura-reading ability.

Each time a Generator is completed, the AurasFile:IconHelp auras.png|link=Auras|32px of any GeneratorsFile:IconHelpLoading generators.png|link=Generators|32px, ChestsFile:IconHelp chests.png|link=Chests|32px, and TotemsFile:IconHelpLoading totem.png|link=Totems|32pxwithin »’ 32 »’/»’ 48 »’/»’ 64 metres»’ are revealed to you for »’ 10 seconds »’.
* If you are holding a MapFile:IconItems map.png|link=Map|32px, any objects revealed by »Detective’s Hunch» will automatically be tracked by it.

«Are you able to tell us where you were last night?» — Detective David Tapp

You look inwards and trust your instincts when you feel lost and alone.

Each time you cleanse a TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Totem|32px, »Inner Healing» activates:
* You are automatically healed »’ 1 Health State »’ when hiding inside a LockerFile:IconHelp lockers.png|link=Locker|32px for »’ 10 »’/»’ 9 »’/»’ 8 seconds»’ while injured or suffering from the »»’Deep WoundFile:IconStatusEffects deepWound.png|link=Deep Wound|32px»»’ »’Status Effect»’.

»Inner Healing» does not activate if you currently suffer from the »»’BrokenFile:IconStatusEffects broken.png|link=Broken|32px»»’ »’Status Effect»’.

»’ THIS PERK HAS BEEN RETIRED. »’

You look inwards and trust your instincts when you feel lost and alone.

Each time you cleanse a TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Totem|32px, »Inner Strength» activates:
* You are automatically healed »’ 1 Health State »’ when hiding inside a LockerFile:IconHelp lockers.png|link=Locker|32px for »’ 10 »’/»’ 9 »’/»’ 8 seconds»’ while injured or suffering from the »»’Deep WoundFile:IconStatusEffects deepWound.png|link=Deep Wound|32px»»’ »’Status Effect»’.

»Inner Strength» does not activate if you currently suffer from the »»’BrokenFile:IconStatusEffects broken.png|link=Broken|32px»»’ »’Status Effect»’.

You look inwards and trust your instincts when you feel lost and alone.

Inner Strength does not activate if you currently suffer from the Broken Status Effect.
«All this time I’ve been trying so hard to pretend like everything’s fine, but it’s not.» — Nancy Wheeler

You have the undeniable capability to sense danger.
* Receive an auditory warning upon looking in the direction of Totems in a »’ 45 ° »’ cone within »’ 8 »’/»’ 10 »’/»’ 12 metres»’.

»Small Game» has a cool-down of »’ 14 »’/»’ 12 »’/»’ 10 seconds»’ each time it activates.

For each Dull or Hex Totem cleansed by any Player, »Small Game» gains »’ 1 Token »’:
* Each Token decreases the Detection cone’s angle by »’ 5 ° »’, down to a minimum of »’ 20 ° »’.

Small Game has a cool-down of 14 / 12 / 10 seconds each time it activates.

For each Dull or Hex Totem cleansed by any Player, Small Game gains 1 Token :

«Nope.» — Andy, The Lost Tapes

Killer Perks

A Hex that gains the favour of The EntityFile:IconHelp entity.png|link=Entity|32px when blood is spilt.

Damaging a Survivor with either your »Basic Attack» or »Special Attack» prompts The Entity to hold all PalletsFile:IconHelp pullDown.png|link=Pallets|32px within a radius of »’ 24 »’/»’ 28 »’/»’ 32 metres»’ from that Survivor’s location in place for the next »’ 15 seconds »’, preventing Survivors from pulling them down.

»The Hex effects persist as long as the related Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px is standing.»

«It would be no leap of the imagination to suggest that the Trials are a biological response of sorts.» — Journal of Talbot Grimes

A Hex that ensures those lesser than you are properly herded.

Survivors who perform a »’rushed»’ vault through a WindowFile:IconHelp window.png|link=Window|32px prompt The EntityFile:IconHelp entity.png|link=Entity|32px to block it for the next »’ 14 »’/»’ 17 »’/»’ 20 seconds»’.

»The Hex effects persist as long as the related Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px is standing.»

«You have no control. People like you never did.» — Ji-Woon Hak

A Hex rooting its power on hope.

The false hope of Survivors ignites your hunger.

Each time a SurvivorFile:IconHelpLoading survivor.png|link=Survivor|32px is rescued from a Hook when you are at least »’ 24 metres »’ away, »Hex: Devour Hope» recieves »’ 1 Token »’:
* »’ 2 Tokens »’: »’ 10 seconds »’ after hooking a Survivor, gain a »’ 3 »’/»’ 4 »’/»’ 5 %»’ »»’HasteFile:IconStatusEffects haste.png|link=Haste|32px»»’ »’Status Effect»’ for the next »’ 10 seconds »’.
* »’ 3 Tokens »’: Survivors suffer permanently from the »»’ExposedFile:IconStatusEffects exposed.png|link=Exposed|32px»»’ »’Status Effect»’.
* »’ 5 Tokens »’: You are granted the ability to kill all Survivors by your own hand.

»The Hex effects persist as long as the related Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px is standing.»

Two trapped Hex TotemsFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totems|32px will spawn in the Trial Grounds.
* When either Hex Totem is cleansed or blessed, all SurvivorsFile:IconHelpLoading survivor.png|link=Survivors|32px suffer from the »»’ExposedFile:IconStatusEffects exposed.png|link=Exposed|32px»»’ »’Status Effect»’ for »’ 40 »’/»’ 50 »’/»’ 60 seconds»’.
* The second Hex Totem will immediately turn into a Dull Totem.

«Her home become profane.»

A Hex rooting its power in despair.

Your hunt is an irresistible song of dread which muddles your prey’s attention.

SurvivorsFile:IconHelpLoading survivor.png|link=Survivors|32px recieve a »’ 2 »’/»’ 4 »’/»’ 6 %»’ Regression penalty on Failed Skill ChecksFile:IconHelp skillChecks.png|link=Failed Skill Checks|32px for Repair and Healing actions.

»The Hex effects persist as long as the related Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px is standing.»

A Hex rooting its power on hope.

You are animated by the power of your Hex Totem when the Survivors are on the verge of escaping.

Once the Exit GatesFile:IconHelp exitGates.png|link=Exit Gates|32px are powered and there is at least one Dull TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Dull Totem|32px remaining in the environment, »Hex: No One Escapes Death» activates and lights its Totem:
* »’Increases»’ your Movement speed by »’ 2 »’/»’ 3 »’/»’ 4 %»’.
* Survivors suffer from a permanent »»’ExposedFile:IconStatusEffects exposed.png|link=Exposed|32px»»’ »’Status Effect»’.

»Hex: No One Escapes Death» remains inactive if no Dull Totems are available.

»The Hex effects persist as long as the related Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px is standing.»

You are animated by the power of your Hex Totem when the Survivors are on the verge of escaping.

«And the beast became faster and more powerful as if The Entity’s shadowy whips were lashing at its back.»

You reveal the true power of the Totems, hidden within their remains.
* You see the AurasFile:IconHelp auras.png|link=Auras|32px of cleansed TotemsFile:IconHelpLoading totem.png|link=Totems|32px.

You can perform a ritual on a cleansed Totem to resurrect it as a »Rekindled Totem».

The more »Rekindled Totems» you create, the greater their effects:
* »’ 1 Totem »’: »’Reduces»’ the Healing speed of all Survivors by »’ 20 »’/»’ 25 »’/»’ 30 %»’.
* »’ 2 Totems »’: »’Reduces»’ the Repair speed of all Survivors by »’ 20 »’/»’ 25 »’/»’ 30 %»’.
* »’ 3 Totems »’: »’Reduces»’ the Recovery speed of all Survivors by »’ 20 »’/»’ 25 »’/»’ 30 %»’.
* »’ 4 Totems »’: »’Reduces»’ the Gate Opening speed of all Survivors by »’ 20 »’/»’ 25 »’/»’ 30 %»’.
* »’ 5 Totems »’: All Totems are blocked by The EntityFile:IconHelp entity.png|link=Entity|32px.

When a »Rekindled Totem» is cleansed, its remains are consumed by The Entity.

You can perform a ritual on a cleansed Totem to resurrect it as a Rekindled Totem.
The more Rekindled Totems you create, the greater their effects:

When a Rekindled Totem is cleansed, its remains are consumed by The Entity.

«Though a pentimento is an inherently concealed piece of art, there is something to be said of the desire to discover that which is beyond.» — A Guide to Art & Process (1961)

A Hex that toys with a victim’s suffering.

If there is at least one Dull TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Dull Totem|32px remaining in the Trial Grounds, »Hex: Plaything» activates on a random Totem each time a Survivor is hooked for the first time:
* The hooked Survivor suffers from the CursedFile:IconStatusEffects cursed.png|link=Cursed|32px and »»’ObliviousFile:IconStatusEffects oblivious.png|link=Oblivious|32px»»’ »’Status Effects»’ until »Hex: Plaything» is cleansed.
* For the first »’ 90 seconds »’, only the »»’Cursed»»’ Survivor is able to cleanse the Hex Totem.
* The AuraFile:IconHelp auras.png|link=Aura|32px of »Hex: Plaything»’s Hex Totem is revealed to the Cursed Survivor within »’ 24 »’/»’ 20 »’/»’ 16 metres»’.

»The Hex effects persist as long as the related Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px is standing.»

«We came. Now you must come with us. Taste our pleasure.» — Pinhead

A Hex that lashes out upon its destruction.

Those who cross you will be punished.

* Survivors cleansing any TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Totem|32px suffer from the »»’ObliviousFile:IconStatusEffects oblivious.png|link=Oblivious|32px»»’ »’Status Effect»’ for »’ 35 »’/»’ 40 »’/»’ 45 seconds»’.
* After cleansing or blessing a Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px, the AurasFile:IconHelp auras.png|link=Auras|32px of all Survivors are revealed to you for »’ 15 seconds »’.

»The Hex effects persist as long as the related Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px is standing.»

Those who cross you will be punished.

«Bloody fool, you pulled the trigger on yourself.» — Caleb Quinn

A Hex that affects all Survivor’s Generator Repair progress.

All GeneratorsFile:IconHelpLoading generators.png|link=Generators|32px automatically regress at »’ 100 »’/»’ 150 »’/»’ 200 %»’ of the normal Regression speed whenever they are not being repaired.

»The Hex effects persist as long as the related Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px is standing.»

«A curse is upon you. It will cause your ruin.»

A Hex that hinders the Survivors’ Aura-reading abilities.

The last »’ 2 »’/»’ 3 »’/»’ 4 Survivors»’ hit with either your »Basic Attack» or »Special Attack» suffer from the »»’BlindnessFile:IconStatusEffects vision.png|link=Blindness|32px»»’ »’Status Effect»’.

»The Hex effects persist as long as the related Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px is standing.»

«She touched your skin, you bear the witch’s mark!»

A Hex rooting its power on hope.

The false hope of Survivors fills you with excitement and strengthens your Totems.

For each Totem remaining in the environment, »Hex: Thrill of the Hunt» gains »’ 1 Token »’.
* Survivors suffer from a stack-able »’ 8 »’/»’ 9 »’/»’ 10 %»’ Action Speed penalty per Token to Cleansing and Blessing, up to a maximum of »’ 40 »’/»’ 45 »’/»’ 50 %»’.
* Grants a stack-able »’ 10 % »’ bonus BloodpointsFile:IconHelp bloodpoints.png|link=Bloodpoints|32px for actions in the HunterFile:DailyRitualIcon_hunter.png|link=Hunter|32px Category per Token, up to a maximum of »’ 50 % »’.

»The Hex effects persist as long as the related Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px is standing.»

The false hope of Survivors fills you with excitement and strengthens your Totems.

A Hex which maintains the vile powers that flow throughout the Trial.

The AurasFile:IconHelp auras.png|link=Auras|32px of Survivors within »’ 2 »’/»’ 3 »’/»’ 4 metres»’ of any Dull TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Dull Totem|32px are revealed to you.
* When another Perk’s Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px is cleansed or blessed, its Hex is transferred to the »Hex: Undying» Totem, including any accumulated Tokens, disabling »Hex: Undying» instead.

»The Hex effects persist as long as the related Hex TotemFile:IconHelpLoading totem.png|link=Hex Totem|32px is standing.»

Their courage fades in the face of their undeniable mortality.

Each injured, dying, or hooked Survivor incurs a stack-able »’ 4 »’/»’ 4.5 »’/»’ 5 %»’ penalty to all Survivors’ Repairing, Sabotaging, and Cleansing Action speeds, up to a maximum of »’ 16 »’/»’ 18 »’/»’ 20 %»’.

Each injured, dying, or hooked Survivor incurs a stack-able 4 / 4.5 / 5 % penalty to all Survivors’ Repairing, Sabotaging, and Cleansing Action speeds, up to a maximum of 16 / 18 / 20 %.

«She plays with us and revels in our pain.»

Источник

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *